Isonzo - First Wave
Ensimmäinen aalto sisältää kaikki ladattavat Isonzo-ydinyksikköpaketit: reserviyksiköt, veteraaniyksiköt, eliittiyksiköt ja alppiyksiköt. Ensimmäinen aalto -setti sisältää huolellisesti toteutettuja historiallisia univormutyylejä Italian ja Itävalta-Unkarin joukoille eliittisotilaista rähjäisiin, mutta päättäväisiin reserviläissotilaisiin ja erikoistuneisiin vuoristojoukkojen sotilaisiin. Paranna Isonzo-kokemustasi hankkimalla erilaisia ladattavia kosmeettisia yksikköpaketteja aaltoseteillä! Veteraaniyksiköt-paketti sisältää taistelun kuluttamia univormuja kaikille hahmoluokille. Italialaiset saavat kovaksi keitetyn sardinialaisen Sassari-univormun, ja itävaltaunkarilaiset puolestaan unkarilaisen Honved-univormun juoksuhautojen veteraaneille sekä Sturmtruppe Hauptmann -univormun. Paketti sisältää viisi ikonista viiksityyliä ja neljä kasvoesinettä. Eliittiyksiköt-paketti sisältää uusia historiallisia univormuja kaikille hahmoluokille. Italialaisten univormuihin sisältyvät Bersaglieri-polkupyöräilijät ja Arditi-joukot, itävaltaunkarilaisten univormuihin lukeutuvat puolestaan pelätyt bosnialaisjoukot. Paketti sisältää viisi ikonista viiksityyliä ja kolme kasvoesinettä. Valmistaudu talven tuloon Alppiyksiköt-paketissa, joka sisältää talviunivormut kaikille luokille. Italialaiset saavat maastopuvun ja itävaltaunkarilaiset paksun manttelin. Sisältää myös viisi lämmintä viiksi- ja partatyyliä sekä kolme kasvoesinettä.