Ghostrunner 2
Veri virtaa odotetussa HC-FPP-miekkailupelisarjassa, joka alkaa vuosi Ghostrunnerin tapahtumien jälkeen. Seikkaile maailmanlopun jälkeisessä kyberpunktulevaisuudessa, jossa ihmiskunnan viimeistä turvapaikkaa Dharma Toweria hallinnut Keymaster-tyranni on kukistettu. Jack on täällä taas mitelläkseen voimiaan Dharma Towerin ulkopuolella syntyneen väkivaltaisen tekoälykultin kanssa ja muokatakseen ihmiskunnan tulevaisuutta. Sisältää huimaa katanataistelua, tutkimusretkiä Dharma Towerin ulkopuolelle, epälineaarisia tasoja monimutkaisine moottoripyöräosuuksineen, jänniä uutuustiloja ja kaikkea sitä, mistä Ghostrunnerissa pidettiin. Lisäksi pomotaistelut ovat aiempaa interaktiivisempia pelaajien valitessa vapaasti selviytymistapansa kovissa yhteenotoissa. Ryhdy kovimmaksi kyberninjaksi Ghostrunner 2 esittelee uusia taitoja, joiden avulla pelaajat voivat selättää kovimmatkin haasteet entistä luovemmin. Ghostrunner 2:ssa viholliset toimivat silti yksilöllisesti sen mukaan, minkälaisia taitoja heitä vastaan käytetään, mikä luo uuden haasteen jokaiseen kohtaamiseen. Etenemisjärjestelmä on täysin uusittu, joten pelaajat voivat kokeilla erilaisia pelityylejä ja mukauttaa pelaamista. Immersiiviset, ällistyttävät ominaisuudet Pärjää Cybervoidissa, jos haluat selvitä. Kohtaa uusia, haastavia vihollisia edetessäsi interaktiivisissa ympäristöissä, joissa on räjähtäviä tynnyreitä, tuhottavia seiniä, auttavaisia neutraaleja olentoja ja lukemattomia uudistuksia, jotka takaavat pelin jännittävyyden ja uutuuden. Etkö saa tarpeeksesi? Uppoudu syvemmälle maailman tarinaan ja juoneen uuden keskustelujärjestelmän avulla. Cybervoidin äänet Pelasta ihmiskunta tyylikkäästi vihollisista selvää tehden samalla, kun kuuntelet mukaansatempaavaa synthwawe-soundtrackiä, joka sisältää uutta musiikkia Daniel Deluxelta, We Are Magonialta, Gostilta, Dan Terminukselta ja Arek Reikowskilta.