Ghostrunner 2 Dragon Pack
Juhlista kiinalaista uuttavuotta ja alkavaa majesteettista lohikäärmeen vuotta Ghostrunner 2:n toisella kosmeettisella lisäpaketilla nimeltä Dragon Pack! Päästä eläinradan elinvoimaisimman ja voimakkaimman pedon muinaiset symbolit valloilleen ja anna perinteiden yhdistyä kybermaisemaan ja pelin muihin voimiin. Dragon Pack -lisäpaketin sisältämät pelinsisäiset ulkoasuskinit: – Design Qi -moottoripyöräskini – QiFang-miekkaskini ja -käsiskini – QiScaled-miekkaskini ja -käsiskini – QiGalaxy-miekkaskini ja -käsiskini Lisäksi kaikki Ghostrunner 2 -pelin omistajat saavat Dragon Packin julkaisun yhteydessä ilmaiseksi kiinalaisen VO-äänen päivityksen ja Roguerunner.exe-tilan laajennuksen. Ilmaiset päivitykset toimitetaan ohjelmistopäivityksellä. Osta Ghostrunner 2 Season Pass, niin saat kaikki neljä kosmeettista lisäpakettia, mukaan lukien Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack ja Anniversary Pack, sekä odotetun Endless Moto -tilan edullisemmin. Veri virtaa! *Ei sisällä Ghostrunner 2 -peliä. Ghostrunner 2 Season Pass sisältää Dragon Pack -lisäpaketin. Ghostrunner 2 Brutal Edition sisältää Ghostrunner 2 Season Passin. Ilmaiset päivitykset toimitetaan ohjelmistopäivityksellä.