Mortal Shell II
Mortal Shell II on erillisosana toimiva jatko-osa peliin Mortal Shell. Se laajentaa merkittävästi alkuperäistä peliä nopeammalla ja armottomalla taistelulla, syvällisemmällä asesuunnittelulla sekä aseiden syvällisemmillä päivitysmahdollisuuksilla. Kakkososa painottaa paikkojen vapaata tutkimista kompaktissa avoimessa maailmassa. Poikkeuksellisten taitavien soturien ruumiita lojuu siellä täällä ympäri Mortal Shell II:n tuhottua maailmaa. Kun löydät ne, kunkin soturin voi ottaa valtaansa ja herättää heille ominaiset voimansa ja opitut kykynsä. Kehitä oma taistelutyylisi hyödyntämällä kunkin soturin uniikkeja kykyjä, ja avaa heidän salaisuutensa löytämällä kadonneita muistoja. Mortal Shell II:n kompaktia avointa maailma yhdistävät kiemurtelevat polut, joita vartioivat epätoivoiset ja fanaattiset vastustajat. Poluilta poikkeavat pelaajat palkitaan uusilla vallattavilla sotureilla, ylimääräisellä tarinasisällöllä, tehokkaalla ja omituisella aseistuksella, päivityksillä, kuriositeeteilla ynnä muulla. Astele halki muinaisten jumaluuksien hylättyjen temppeleiden, poikki kiellettyjen metsien ja jäisten luolien, luusta kaiverrettuihin linnoihin. Näiden kadonneiden maamerkkien seassa on yli 80 luolastoa, joista jokainen tarjoaa haastavan koitoksen kyvyillesi ja matkoiltasi keräämillesi aseille. Pelihahmonasi on Harbinger, olento, jonka täytyy saada takaisin Undermetheriltä varastetut munat, joita vartioivat nyt armottomat, groteskit ja vaaralliset otukset. Mortal Shell II:n taistelujärjestelmä on ketterä ja ilmaisukykyinen. Staminamittarit on poistettu ja teloitusvaihtoehtoja on tehostettu, mikä auttaa tukemaan kineettistä ja kaoottista, synkkätunnelmaista voimafantasiaa. Riskialttiissa taistelussa tarkkuus yhdistyy intensiivisyyteen.