Ghostrunner-pakettitarjous
Koe sähköistävää kyberjännitystä Ghostrunner-pakettitarjouksen ansiosta: se sisältää adrenaliiniryöpyn aiheuttavan alkuperäisen Ghostrunnerin ja sen odotetun jatko-osan, Ghostrunner 2:n. Tämä paketti tarjoaa päätähuimaavaa toimintaa ja henkeäsalpaavia näkymiä, jotka saavat sinut uppoutumaan ikimuistoiseen pelielämykseen, jollaisista Ghostrunner-sarja tunnetaan. Valmistaudu juoksemaan, hyppimään ja hyökkäilemään tupla-annoksessa Dharmaa – kyseessä on ohittamaton kyberninjakokemus. * Paketti sisältää Ghostrunner- ja Ghostrunner 2 -peruspelit. Ghostrunner ja Ghostrunner 2 Season Passit, ladattavat sisällöt ja soundtrackit eivät sisälly pakettiin.