Ghostrunner: Complete Edition
Ghostrunner: Complete Edition on täydellinen Ghostrunner-kokemus, joka sisältää kriitikoiden ylistämän Ghostrunner -pelin, Project _Hel -laajennuksen sekä kosmetiikkapaketit Neon, Winter, Halloween ja Metal OX. Ole vastustamaton tappokone pelissä Ghostrunner, joka on haastava mutta palkitseva, neonvalaistuun ja inhorealistiseen cyberpunk-kaupunkiin sijoittuva ensimmäisen persoonan toimintapeli. Reaktiopohjainen eteenpäin suuntaava taistelu, nopea liike ja ainutlaatuiset voimat tarkoittavat, että sinun on opittava virheistäsi, sopeuduttava ympäristöösi ja oltava armoton, kun kiipeät Dharma Towerin kerroksia kostaaksesi Keymasterille. Tervetuloa tulevaisuuteen. Se käy hengen päälle. OMINAISUUDET TAISTELE KUIN _HEL Ghostrunner – Project_Hel -laajennuksessa olet Hel, yksi Ghostrunner-kampanjan pomoista. Taistele uusien kenttien halki, kohtaa uusia voimakkaita pomoja ja koe uusi tarina, jossa taistelet tiesi Dharma Towerin läpi murskaten Climber’s Rebellionin. SOPEUDU, VOITA, TAPA Vihollisesi ovat brutaaleja – yksi laukaus tappaa. Opi virheistäsi, sopeudu ympäristöösi, hallitse voimiasi ja muutu äärimmäiseksi tappokoneeksi. Koe Ghostrunner-pelin nopea, sulava ja kiihkeä pelattavuus, kun etenet Dharma Towerin halki. ALKUPERÄINEN SYNTHWAVE-ÄÄNIRAITA Ghostrunner sisältää täysin alkuperäisen synthwave-ääniraidan, jonka on säveltänyt maailmankuulu Daniel Deluxe. Synkkä biitti, nopea tempo ja futuristinen taustasävy sopivat täydellisesti tukemaan Ghostrunner-pelin palkitsevaa taistelua ja synkkää cyberpunk-maailmaa. CYBERPUNK-LEIKKIKENTTÄ Maailmanlopun jälkeiseen tulevaisuuteen sijoittuvassa pelissä saat taistella synkillä toreilla, synkkien monoliittisten rakenteiden varjoissa ja Dharma Towerin kirkkaissa neonvaloissa – aution maailman viimeisessä ihmiselämän turvasatamassa. Jyrää tiesi yksityiskohtaisen futuristisen kaupungin halki, kun sodit yksin kyberneettisesti paranneltujen vihollisten armeijaa vastaan. SURMAA TYYLILLÄ Ghostrunner: Complete Edition sisältää 15 ainutlaatuista miekka- ja hansikassarjaa Neon-, Winter-, Halloween- ja Metal OX -paketeista.