Ghostrunner 2 Ice Pack
Hyödynnä hyytävän kyberneettisen tulevaisuuden edistysaskeleita jo tänään Ghostrunner 2:n ensimmäisellä ladattavalla sisällöllä, Ice Packillä! Valmistaudu kokemukseen, joka saa koko kehosi hytisemään: mukana on verkkoon liittyvä käänne, joka määrittelee uudelleen väkivaltaisen tapasi edetä neonvalaistussa kaupunkimaisemassa. Ice Pack sisältää seuraavat pelin sisäiset kosmeettiset skinit: – Moottoripyöräskini Design IC3 – Miekka- ja käsiskini Ice Tarantula – Miekka- ja käsiskini Black Widow – Miekka- ja käsiskini Web Cutter Osta Ghostrunner 2 Season Pass, niin saat kaikki 4 ladattavaa kosmeettista sisältöpakettia ja yhden uuden tilan. Veri virtaa! * Ei sisällä Ghostrunner 2 -peliä. Ice Pack sisältyy Ghostrunner 2 Season Passiin. Ghostrunner 2 Season Pass sisältyy Ghostrunner 2 Brutal Editioniin.