Don Bradman Cricket 17
Don Bradman Cricket 17 tuo ulottuvillesi uuden, vallankumouksellisen hallintajärjestelmän, joka pitää sisällään parhaat lyönti-, keilailu- ja kenttäkokemukset, sillä se tarjoaa sinulle entistä enemmän monipuolisuutta ja pelitarkkuutta. Lyö kuin ammattilainen uusilla helicopter-, reverse sweep- ja scoop -lyönneillä. Hämmennä vastustajasi maustamalla nopeat syöttösi leg-cutterseilla, off-cutterseilla ja cross-seameilla, tai valitse doosran ja flipperin kaltaiset spin-syötöt. Parannellut kentät pitävät nyt sisällään slidet ja tap backit rajojen sisällä, sekä viestiheitot. Deep Career Mode antaa sinun valita kokeneen ammattilaisen ja vasta uraansa aloittelevan keltanokan välillä. Johda kansainvälinen joukkueesi maailmantilastojen huipulle. Liikekaapatut huippuluokan kriketinpelaajat – mukana naiskriketinpelaajia ensimmäistä kertaa kaikissa pelimoodeissa. Maailman ensimmäinen stadionin- ja logonluontiohjelma, jonka avulla voit kustomoida ja jakaa pelikokemuksesi. Lataa ja pelaa tuhansilla yhteisön luomilla pelaajilla, joukkueilla, stadioneilla ja logoilla.