Golden Tee Arcade Classics
Tiiaa kohti old-school-hauskuutta! Golden Tee Arcade Classics tuo kahdeksan legendaarista pelihalliklassikkoa kotiisi – mutta nyt et tarvitse kolikoita. LYÖ LINKKEJÄ Nauti peleistä Golden Tee 3D Golf, Golden Tee 97, Golden Tee 98, Golden Tee 99, Golden Tee 2K ja Golden Tee Classic juuri sellaisina kuin ne olivat silloin aikanaan pelihallissa (tai ehkä todennäköisemmin paikallisen baarin aulassa). HETKINEN… ON MUITAKIN PELEJÄ KUIN GOLF? Tarvitsetko tauon? Pelaa kahta bonuspeliä: Shuffleshot ja World Class Bowling!. PARANNELTU OHJAUS Näytön virtuaalisen ohjauspallon avulla suunnittelet täydellisen lyönnin – voit säätää svingin voimakkuutta ja lyönnin suuntaa aivan kuten pelihallikoneellakin. Pelaa ohjaimella, kosketusnäytöllä, kosketuslevyllä tai näppäimistöllä pelialustastasi riippuen. HARJOITTELU TEKEE MESTARIN Haluatko kerrata taitojasi? Täysin uudessa harjoittelutilassa saat rajattoman määrän draiveja, chippejä ja putteja. Ja uuden mulligan-armotoiminnon ansiosta yksi huono lyönti ei tarkoita koko hyvän kierroksen pilaamista.