SUDOKU CHAMPIONS
Sudoku on yksinkertainen ja selkeä numeropulmapeli. Tavoite on helppo ymmärtää: täytä ruudukko niin, että jokaisessa rivissä, sarakkeessa ja 3×3-ruudussa on numerot 1–9 ilman toistoa. Matematiikkaa ei tarvita, vain logiikkaa. Sudokun pelaaminen parantaa keskittymiskykyä, muistia ja ongelmanratkaisutaitoja rauhallisella ja miellyttävällä tavalla. Se on nopea aivojumppa, joka pitää mielen aktiivisena ja terävänä. Tässä versiossa on paljon eri väriteemoja, jotta voit pelata silmillesi miellyttävimmässä tyylissä. Helppo oppia, rentouttava pelata ja hyödyllinen aivoterveydelle.