Electronics Puzzle Lab 2
Opi piirejä ja elektroniikkaa hauskalla tavalla konsepteilla, jotka ovat riittävän yksinkertaisia aloittelijoille, mutta kiehtovia harrastajille! Herätä sisäinen insinöörisi jälleen kerran henkiin Electronics Puzzle Lab 2:n aivoja haastavilla piireillä! Tässä hauskassa ja opettavaisessa 3D-pulmapelissä tehtäväsi on tarkistaa piirilevyjä ja tehdä muutoksia LED-valojen virtaan. Istu työpöydän ääreen, leikkaa johtoja, käännä kytkimiä ja paljon muuta, kun jäljität virran kulkua. Aloita peruspulmapelien kanssa ja etene edistyneisiin haasteisiin, jotka testaavat logiikan ja elektroniikan tietämyksesi rajat.