Rugby League 26
LUO PERINTÖSI! Astu kentälle kaikkien aikojen autenttisimmassa rugbyliigapelissä. Haaveilitpa sitten seurasi mestaruuteen johdattamisesta, ammattilaisjoukkueen luomisesta tai supertähden valmentamisesta, Rugby League 26 -pelissä SINÄ olet ohjaksissa. KIIPEÄ URAPORTAITA URATILASSA: Aloita tulokkaana ja taistele tiesi kohti legendan asemaa. Hallitse pelaajasi kehitystä, neuvottele sopimuksia ja tee ratkaisevia päätöksiä kentällä ja sen ulkopuolella. Tuleeko sinusta seura ikoni ja pääsetkö nostamaan pokaalin? LUO OMA RUGBYLIIGAN LEGENDA: Päästä luovuutesi valloilleen tarkalla ja intuitiivisella pelaajaluontityökalulla. Muokkaa ulkonäköäsi ja hio taitosi huippuunsa. RAKENNA OMA AMMATTILAISJOUKKUEESI: Sukella toimintaan Pro Team -pelitilassa, jossa fantasia kohtaa todellisuuden! Kerää pelaajakortteja, joissa esiintyvät nykyhetken tähdet ja rugbyliigan. Luo unelmajoukkueesi strategisesti, hienosäädä taktiikkasi ja hallitse kenttää verkossa ja offline-haasteissa. Koe musertavat taklaukset, henkeäsalpaavat maalit ja rugbyliigan sähköistävä tunnelma.