Rugby 25
Koe Rugby 25:n huuma ja uppoudu rugbyn maailmaan ennenkokemattomalla tavalla. Tiukkoja paikalliskamppailuja ja tärkeitä kansainvälisiä mestaruuskisoja. Jokainen syöttö, jokainen taklaus ja jokainen maali on taidokkaasti suunniteltu näyttämään, mistä rugbyssa on todella on kyse. Todentuntuinen pelikokemus, strategisia kiemuroita ja kutkuttavan jännittävää toimintaa: kentän tunnelma on käsinkosketeltava. Valmistaudu unohtumattomaan matkaan, jossa jokainen ottelu on taistelu ja jokainen voitto saavutus, kun tavoittelet legendan asemaa. KOKONAISVALTAISIN RUGBY-VIDEOPELI IKINÄ: Koe kaikkien aikojen rugby-kamppailu Rugby 25:ssä! Taistele rugbyn herruudesta ja astu Stade de Francen ja Allianz Stadium, Londonin kaltaisten legendaaristen stadionien pyhälle nurmelle. Ota mittaa yli 140 maajoukkueesta, joihin lukeutuvat rugbyn jättiläiset Uusi-Seelanti. Etelä-Afrikka, Englanti, Irlanti, Ranska ja Australia. Tai ota mittaa 150 joukkueesta, jotka ovat tuttuja 11 tärkeästä liigasta tai mestaruuskisasta, kuten URC, Rugby unionin Englannin valioliiga, Ranskan Top 14, MLR ja Super Rugby sekä Six Nations. Halusitpa vetovastuullesi maajoukkueen tai huippuseuran, kaikkien aikojen laajin joukkuevalikoima on nyt ulottuvillasi rugbyn ikonisimmilla näyttämöillä. ASTU RUGBYN MAAILMANNÄYTTÄMÖLLE: Valtaa kenttä kavereiden kesken tai netissä. Koe Rugby 25:n autenttinen intensiivisyys, jonka mahdollistavat todentuntuinen fysiikka ja dynaamiset pelaaja-animaatiot. Haasta ja voita kaverisi tai ota mittaa vastustajista kaikkialta maailmaa netissä ja eri alustoilla. Tavoittele voittoa eri pelitiloissa, mukaan lukien näytösotteluissa ja turnauksissa. Näytä taitosi koko maailmalle, nouse kohti tulostaulun kärkeä, dominoi kentällä ja osoita olevasi Rugby 25 -suurmestari! NOUSE RUGBY-LEGENDAKSI: Kokoa joukkueesi ja johda se voittoon Rugby 25:ssä. Koe ammattilaisvalmentajan uran jännitys ja haasteet Rugby 25 -uratilassa, jossa jokainen päätös vaikuttaa nousuusi kohti suuruutta. Laita pelaajat treenaamaan, puno voittavia strategioita ja taktikoi vastustajasi pois pelistä, kun havittelet Rugby 25 -legendan asemaa. Päästä luovuutesi valloilleen Rugby 25 Academyssa! Luo omat pelaajat, joukkue, pelipaita ja stadioni, ja esittele ylpeänä ainutlaatuista logoasi ja värejäsi ikiomalla kentällä. Herätä visiosi eloon ja jaa se muulle maailmalle!