Maximum Football
Maximum Football tarjoaa autenttisen pelattavuuden ja täydellisen hallinnan, jonka avulla voit rakentaa jalkapallomaailman omilla ehdoillasi. Kaikki päätökset ovat sinun päätettävissäsi aina joukkueen mukauttamisesta pelien määräämiseen. Ota vastaan äärimmäinen haaste College Dynasty -tilassa rekrytoimalla, kehittämällä ja valmentamalla joukkueesi valtakunnalliseen johtoasemaan. Kohtaa vastustajasi paikallisessa ja online-moninpelissä tai testaa strategiaasi ja vaistojasi Coach-tilassa. Jokainen päätös muokkaa tietäsi voittoon. Unreal Engine 5 -moottorilla toimivan sulavan, fysiikkapohjaisen pelattavuuden ansiosta Maximum Football herättää pelipäivän energian henkiin. Tämä jalkapallo on tehty pelaajille, jotka haluavat enemmän – enemmän vapautta, enemmän hallintaa ja enemmän tapoja pelata. Säännölliset sisältöpäivitykset ja uudet ominaisuudet pitävät kilpailun tuoreena, ja yhteisön palautteen perusteella laaditut säännöt ja pelitilat pitävät sen tuoreena. Olitpa täällä rakentamassa, taistelemassa tai molempia, Maximum Football on paikka, jonne jalkapallofanit tulevat kilpailemaan. Jalkapalloa sinun ehdoillasi Mukauta logoja, pelipaitoja, kypäriä, pelaajaominaisuuksia ja pelikirjoja. Jaa sitten luomuksesi yhteisön kanssa. College Dynasty -tila Rekrytoi lahjakkuuksia, kehitä pelaajia ja kilpaile mestaruuksista syvällisessä, usean kauden mittaisessa valmennuskokemuksessa. Autenttinen jalkapallon pelattavuus Tunne Unreal Engine 5:n myötä jokaisen hyökkäyksen intensiivisyys fysiikkapohjaisten taklausten ja realististen animaatioiden ansiosta. Paikallinen ja online-moninpeli Pelaa paikallisesti kavereiden kanssa tai kilpaile netissä keskinäisissä otteluissa. Coach-tila Ota täysi kontrolli strategistina. Suunnittele pelit, määritä kokoonpanot ja ohjaa joukkuettasi laidalta käsin. Yhteisölähtöinen kehitys Rakennamme tätä peliä yhdessä sinun kanssasi. Odotettavissa on säännöllisiä päivityksiä ja ominaisuuksia, joita pelaajien palaute muokkaa. Liity Maximum Footballin Discord-palvelimelle ja auta luomaan jalkapallopeli, jonka olet aina halunnut. Tämä peli sisältää valinnaisia pelin sisäisiä virtuaalivaluutan ostoja (Max Stacks), jotka voidaan lunastaa pelin sisäisiä esineitä vastaan, mukaan lukien satunnaistettuja virtuaalipalkintoja.