Merge Games LtdPerhe- ja lastenpelit
Sublevel Zero - Redux on six-degrees-of-freedom-liikkumavapaudella varustettu ensimmäisen persoonan roguelike-ammuntapeli maailmassa, jossa todellisuus hajoaa palasiksi. Ota hallintaasi aseistetun lentokoneen yksinäinen pilotti, jonka tehtävänä on ryöstää ja kehittää muinaisteknologiaa. Äärimmäinen postipalvelu on täällä – itsensä toimittavat pahvilaatikot! Unbox – Newbie’s Adventure on ainutlaatuinen fysiikkatasohyppely. Nauti eeppisestä yksinpeliseikkailusta tai kilpaile jopa neljän pelaajan kanssa paikallisissa moninpelikisoissa, -taisteluissa ja haasteissa!