Paketin sisältö avataan julkaisupäivänä. Tutki ääretöntä määrää uusia rantoja ISLANDERS: New Shoresissa ja ikuista hetket tyylikkäästi sen kuvaustilan 10 filtterillä. Sisältö: ISLANDERS: New Shores – Rakenna oma pakopaikka rauhalliseen, minimalistiseen saarimaailmaan, jonka hienot uudet ominaisuudet säilyttävät perinteisen hurmaavuuden mutta innostavat uudenlaiseen luovuuteen. ISLANDERS: New Shoresin kuvafiltteripaketti – Lisää uusia kerroksia kuvaustilaan ja tallenna hetki 10 uudella filtterillä.