The Knight Witch
Shoot 'Em Up -räiskintää loitsuilla! Nopeatempoista shoot 'em upia ryydittävät tuhovoimaiset loitsut. Ota maagiset voimasi hallintaan, jotta saat kukistettua kaikkein kovimmat ja pelottavimmat viholliset, ja päivitä voimiasi shokeeraavilla parannuksilla, kuten konekivääri- tai kolmoistulituksella. Dynaaminen noidan mukautus. 30 yksilöllisen loitsukortin valikoima mahdollistaa käden mukauttamisen pelityyliin sopivaksi. Rakenna mielesi mukaan vaikkapa etähyökkäyksiin luottava hyökkäysvoimainen lasikanuuna tai luottokirveellään ja shokkiaalloia vihollisia lähietäisyydeltä niittävä taistelija! Rakenna luottamusta ja solmi kestäviä liittoja. Dungeonidasissa tekemäsi uroteot ja saavuttamasi merkkipaalut palkitaan runsaasti. Kiitollisuus ja luottamus voimistavat ritarinoitia, joten niiden kartuttaminen on heille elinehto. Tekemäsi valinnat vaikuttavat pysyvästi lähiympäristöösi, joten kulje varoen! Pelaajaystävällinen. The Knight Witch on suunniteltu rajattomaksi Metroidvania-peliksi. Luonnollinen on/off-automaattitähtäys, maailmaa muuttavat ”cheatit” ja fokusoitunut päätarinan navigointijärjestelmä varmistavat, ettet hukkaa tarinan ydintä ja saat räätälöityä pelin omalle pelitasollesi sopivaksi.