KAKU - Ancient Seal
Pelaat Kakuna, lumihuippuisilla vuorilla asustavana yksinäisenä nuorena poikana, jonka unohdettu ennustus yhtäkkiä heittää legendaarisen seikkailun syövereihin. Tutkimasi maailman on aikanaan muovannut mahtava Creator Saga – jumalainen olento, joka piti maailman tasapainossa neljän elementin voimalla. Mutta eräänä päivänä salaperäinen, toisesta maailmasta peräisin oleva voima aiheutti mullistuksen. Saga katosi ja elementaalisielut hajaantuivat maailmaan, joka jakautui neljään vihamieliseen alueeseen. Kullakin alueella valtaa pitää korruptoitunut elementaalilordi. Kaku on ainoa, joka voi palauttaa tasapainon maailmaan muinaisen ennustuksen ohjaamana. Lähde siis tutkimaan unohdettuja mantereita uskollinen ja yllättävän hyödyllinen lentävä possu Piggy seuranasi. Selvitä raunioiden haasteet, kohtaa jättimäisiä vastustajia ja paljasta Creator Sagan salat matkallasi, joka on sekä eeppinen että henkilökohtainen. Kehity dynaamisten taistelujen taitajaksi Syvälliset taitopuut, komboihin perustuva toiminta ja voimalliset varusteet auttavat muokkaaman Kakun taistelutyylin omaan makuusi sopivaksi. Valjasta jumalainen voima käyttöösi Herättämällä Creator Sagan legendaariset voimat voit muuntautua taistelun aikana ja päästää tuhovoimaiset kyvyt valloilleen eeppisissä kohtaamisissa. Laaja muinainen maailma tutkittavana Monipuoliset, lumisista huipuista myrkkysoihin vaihtelevat alueet suorastaan kuhisevat salaisuuksia. Valloita raunioiden haasteet Jos haluat ansaita harvinaisia aarteita, sinun on oltava valmis astumaan ansojen, aivot nyrjäyttävien pulmien ja monien vaarojen täyttämiin muinaisiin temppeleihin. Pidä yhtä Piggyn kanssa Luotettava lentävä possusi ei ole pelkästään koominen sivuhahmo vaan charmikas ja sydämellinen Piggy auttaa myös pulmien ratkomisessa, taisteluissa ja tutkimisessa.