Chronicles of the Wolf
"Peto on todellinen – ja se odottaa sinua. Chronicles of the Wolf -pelissä ohjataan Mateo Lombardoa, ruusuristiläisen veljeskunnan viimeistä oppipoikaa, jonka tehtävänä on surmata pahamaineinen Gévaudanin peto. Synkkä ja jännittävä tasohyppelyseikkailu on yhdistelmä kiivaita taisteluja, haastavaa alueiden tutkimista sekä syvällistä tarinankerrontaa, joten peli on käytännössä katsoen pakkohankinta kaikille lajityypin faneille. Tutki valtavia linnoja, petollisia metsiä ja arvoituksellisia raunioita, jotka ovat täynnä vaaroja ja salaisuuksia. Puhu paikallisten kanssa, kerää voimakkaita aseita, ratkaise mutkikkaita pulmia ja avaa käyttöösi kaiken muuttavia kykyjä matkatessasi halki rönsyilevän pelimaailman. Matkan varrella otat mittaa säälimättömistä pomovihollisista, jotka koettelevat taitojasi niiden äärirajoille. Mukana erityinen vieras kriitikoiden ylistämästä Bloodless-pelistä: tunnettu verenpunainen vastustaja, jonka ääninäyttelystä vastaa Kira Buckland. Uppoudu Robert Belgraden tarinankerrontaan ja nauti legendaarisesta äänestä, joka on tullut tunnetuksi pelimaailman ylistetyimmistä synkkien fantasiatarinoiden ja seikkailueeposten mestariteoksista. Chronicles of the Wolf on mukaansatempaava metroidvania-kokemus, jossa kiivaat kamppailut lyövät kättä monipuolisen tarinankerronnan ja syvällisten tutkimusten kanssa – aivan kuten Migami-hirviömaailmaan kuuluvassa pelissä kuuluukin. Upeasti kuvitetuilla välinäytöksillä ja Jeffrey Montoyan koskettavalla musiikilla varustettu Chronicles of the Wolf tarjoaa lumoavan elokuvamaisen pelikokemuksen. Pelin tunnelmaa tehostaa entisestään Oscar Araujo, joka tunnetaan työstään videopelien tunnetuimpiin kuuluvan seikkailupelisarjan parissa – hänen henkeäsalpaava musiikkinsa luo juuri oikean tunnelman tälle synkälle ja mutkittelevalle matkalle. Kun kaikki tämä yhdistetään historiasta saatuihin vaikutteisiin ja tiukkaan pelattavuuteen, tarjolla on muutakin kuin vain peli: tarjolla on seuraava pakkomielteesi."