FANTASIAN Neo Dimension
FINAL FANTASY -pelien isä Hironobu Sakaguchi ja maineikas säveltäjä Nobuo Uematsu palaavat tarjoamaan uuden roolipelitarinan. Mechteria, tappava mekaaninen tartunta, joka vie ihmisiltä tunteet ja elämän, levittäytyy vähitellen kaikkialle maailmaan. Tarinan päähenkilö Leo herää koneita kuhisevasssa oudossa maassa vain yksi muistikuva mielessään. Mechterian uhkaama ihmisten maailma... mysteerien täyttämä koneiden maailma... ja niiden ulkopuolella olevat näkymättömät ulottuvuudet. Leon on käytettävä jälkeen jätettyä Warp Device -laitetta ja lähdettävä ulottuvuuksien väliselle matkalle etsimään kadonneita muistojaan ja pelastamaan maailma mechterialta.