SEGARoolipelit
Ota vastaan vuosisadan rikosjuttu tässä ATLUS-pelistudion klassikkopelissä, joka on pakko kokea. Shin Megami Tensei ‑pelisarjasta vastanneen pelistudion kehittämässä Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army ‑uusioversiossa on uusittu grafiikka, ääninäytellyt hahmot, paranneltu käyttökokemus ja uudistettu taistelujärjestelmä. Taishō-kauden 20. vuosi, sijainti pääkaupunki– Nuori perijätär esittää etsivätoimisto Narumille erikoisen pyynnön... hän haluaa kuolla heidän kätensä kautta. Etsivätoimisto ei ehdi saamaan selitystä pyynnölle, kun tyttö siepataan. Etsiväharjoittelija ja pääkaupungin suojelijaksi määrätty demonikutsuja Raidou Kuzunoha XIV ottaa tehtävän vastaan. Raidoun tutkimus vie hänet eri puolille kaupunkia, myös Pimeään valtakuntaan – vaaralliseen risteykseen oikean maailman ja demoneja kuhisevan manalan välillä. Ratkaise tiellesi osuvat mysteerit ohjaamalla Raidou Kuzunohaa ja tekemällä yhteistyötä demoniliittolaistesi kanssa. Kadonneen henkilön tapaus muuttuu pian salaliitoksi, joka järkyttää pääkaupungin lisäksi koko maata. PÄÄOMINAISUUDET Uskollisesti paranneltu uusioversio: Yliluonnollinen toimintaroolipeli tekee paluun ja tuo moderneille konsoleille uusitut grafiikat ja äänet sekä parannuksia taisteluihin alkuperäisen pelin tyyliä kunnioittaen. Upouusi käyttöliittymä, täysin ääninäytellyt hahmot, laajennetut 3D-ympäristöt ja muut uudistukset kutsuvat niin vanhat kuin uudet pelaajat nostalgiselle ja jännittävälle matkalle. Yliluonnollinen etsiväseikkailu: Kanavoi sisäistä etsivääsi kiehtovassa yliluonnollisessa seikkailussa, jota tähdittävät hurmaavat monisyiset hahmot. Selvitä totuus pääkaupungin ympärillä pyörivästä salaliitosta – luvassa on odottamattomia käänteitä. Pyri ratkaisemaan tapaus mitään keinoja kaihtamatta käyttämällä sekä hoksottimiasi että väkeviä demonejasi. Kuvitteellisen Taishō-kauden mysteeri: Kiertele kuvitteellisen 1930-luvun Tokion historiallisilla kaduilla tai astu aavemaiseen Pimeään valtakuntaan, jossa demonit vaanivat. Kutsuttavia demoneja on yli 120, joten valitse liittolaisesi huolella tai pimeys nielee ihmiskunnan.