Devil Summoner Ultimate Bundle
Osta paketti maksullista lisäsisältöä RAIDOU Remastered: The Mystery of the Soulless Army ‑peliin alennushintaan. Devil Summoner Ultimate Bundlen sisältö: – Lisäsisältö – Kuzunoha Village Trainings (avaa käyttöön haasteet, joista saa palkinnoksi kokemusta, pelivaluuttaa ja korotuksia ominaisuuksiin) – Lisäsisältö – Demons of the Aril Rift (avaa käyttöön taistelut, joista saa palkinnoksi Special Book ‑kirjoja) – Lisäsisältö – Guest Demons Pack (avaa käyttöön Shin Megami Tensei ‑sarjan suositut demonit) – Lisäsisältö – Skill Book Pack (avaa käyttöön kielletyt kirjat, joista saa erikoiskykyjä) – Lisäsisältö – Survival Pack (avaa käyttöön esineitä, joista on apua taisteluissa). * Kustakin sisällöstä saa lisätietoja niiden omista tuotetiedoista. * Kokoelman sisältö myydään myös erikseen. Varo ostamasta samoja tuotteita kahteen kertaan. * Tämä kokoelma ei sisällä maksutonta lisäsisältöä. Sisältö pitää ladata erikseen.