A Gummy's Life
Varoitus! Gummit, eli karkkikamut, ovat heränneet eloon... ja ne ovat sokerihumalasta hulluina! On mahdotonta pitää silmät erossa säälimättömästä karkkikamujen kamppailusta, jossa kaikki taistelevat kaikkia vastaan, ja holtittomasti heiluvat nyrkit ja aina yhtä makoisat yllätysiskut sinkoilevat joka suuntaan. Sanonnan mukaan kynä on miekkaa mahtavampi, mutta koska karkkikamuilla ei ole kyniä, he käyttävät ympäristöään edukseen karmein seurauksin. Ja ensisilmäyksellä he näyttivät niin suloisilta! VALITSE JA MIKSAA MIELESI MUKAAN Niin monta eri karkkikamua: valitse mieleisesi ja hyppää mukaan hurjan hauskoihin taisteluihin kavereiden ja perheen kanssa. Mestareita voi olla vain yksi, joten näytä kaikille, kuka on sokeriherkkujen kuningas! Voittaja vie koko potin, ja se koskee myös uusia, avattuja karkkikamuja, jotka ovat nyt pelattavissa.