TUNIC
Tutki TUNIC-pelin maata, joka on täynnä kadonneita legendoja, muinaisia voimia ja raivokkaita hirviöitä. Se on isometrinen toimintapeli pienestä ketusta suurella seikkailulla. Olet haaksirikkoutunut raunioituneeseen maahan aseenasi vain oma uteliaisuutesi. Kohtaat valtavia petoja, keräät omituisia ja voimallisia esineitä sekä selvität kauan kadoksissa olleita salaisuuksia. NOUSE LEGENDAKSI Tarinoiden mukaan jonnekin tähän maahan on kätketty suuri aarre. Kenties se löytyy kultaisen oven takaa. Tai jostakin syvältä maan alta. Jotkin tarinat kertovat palatsista kaukana pilvien yllä sekä muinaisista olennoista, joilla on uskomattomia voimia. Mitä sinä löydät? KORJAA PYHÄ KIRJA Matkojesi aikana korjaat pelin ohjekirjan. Sivu sivulta paljastuu karttoja, vinkkejä, erikoistekniikoita sekä tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. Jos löydät joka ikisen, tapahtuu ehkä jotain hyvää… OLE ROHKEA, PIKKUINEN! Sukella monipuoliseen, tekniseen taisteluun. Väistä, estä, torju ja iske! Opettele kukistamaan monenlaisia hirviöitä, niin suuria kuin pieniäkin, ja löydä hyödyllisiä uusia esineitä auttamaan matkoillasi.