Mortal Shell: Enhanced Edition
Mortal Shell is a ruthless and deep action-RPG that tests your sanity and resilience in a shattered world. As the remains of humanity wither and rot, zealous foes fester in the ruins. They spare no mercy, with survival demanding superior awareness, precision and instincts. Track down hidden sanctums of devout followers and discover your true purpose. Experience the superior way to play the award-winning Mortal Shell. Uncompromised 60fps gameplay, 4K resolution, and ultra high-quality textures. Upgrade for free. Witness your struggle in detail like never before. Possess Lost Warriors: The lost remains of defeated warriors are yours to discover. Awaken these Mortal Shells, occupy their bodies, and master unique combat styles. Iron Sharpens Iron: Combat is strategic, deliberate, and unforgiving. Commit your sword only when an opportunity opens. Face Formidable Foes: Your path is guarded by adversaries, devoted to inscrutable gods. Behold creatures both pitiable and grotesque and muster your courage and face them down.