Sudoku XBox
Sudoku Master is a logic-based number puzzle where the goal is to place the numbers 1-9 in each box so that each number appears only once in each row, column and mini grid. With our Sudoku app you can not only play whenever you wish, at different difficulty levels, but you can also learn sudoku techniques. ● Four different difficulties (Easy, Medium, Hard, Expert) made of 1200 puzzles ● A new random puzzle is used when you select difficulty so you never play the same puzzle. ● Undo: Allows to undo previous actions. ● Erase: Removes numbers/notes from cells. ● Notes: Place notes in cells blank cells. ● Hints: Reveals the proper number in the selected cell. ● Light and Dark theme. ● Statistics for each difficulty. Game stats include number of puzzles completed, average time, and best time. Get brainstorming!