Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Ultimate Edition
Ultimate Edition består av Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr plus allt extramaterial: - Expansionen Prophecy med en helt ny klass och kampanj - Ett nytt rankat spelläge - 12 nya uppdrag i unika miljöer - 5 husdjur - 7 kosmetiska föremål Du är en inkvisitor, Imperiums mäktigaste agent. I detta action-RPG, utvecklat av skaparna av The Incredible Adventures of Van Helsing, utforskar du fortet/klostret Martyr och renar det på det Kaos som pyr i väggarna.