My Singing Monsters Playground
It's the Singing Monsters like you've never seen them before. Journey to the Monster World to take part in a tournament of Monster-Game madness! Watch your favorite Monsters come to life as you swing, fling, and spring your way to victory in a variety of 4-player competitions. Grab your friends and hit the Playground to see who has what it takes to win the ultimate Monster bash!