Zumania
The unexplored colorful worlds of Zumania are full of adventure and mystery! Embark on an incredible adventure across magical worlds with a magical ballista. Explore the mysteries of ancient worlds and get all the exotic bonuses that will help you solve the puzzles! Casual games are ideal for the whole family, because it is not only pleasant entertainment, but also a useful pastime — the game develops logic, attentiveness and fine motor skills of hands.