FMV SCI-FI
Wales Interactive are proud to offer the best of FMV SCI-FI games. Featuring the new blood-soaked interactive horror release DEAD RESET! as well as The Complex and Bloodshore all discounted in one bundle! DEAD RESET Trapped in a terrifying death-loop, surgeon Cole Mason is kidnapped and brought to an underwater facility, forced to operate on a patient to extract an evolving parasitic horror. Dead Reset is a blood-soaked interactive horror, where each death brings you closer to the truth." THE COMPLEX After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. Make or break relationships to discover one of eight suspenseful endings in this interactive sci-fi thriller movie from Wales Interactive. BLOODSHORE Bloodshore is an interactive action movie about a televised battle royale between high-profile streamers, entertainers and death row inmates. You control the fate of Nick, a washed-up actor who fights for a life-changing cash prize.