The Interactive Movie Bundle
Wales Interactive is proud to offer two of their very best interactive movies, The Complex and Late Shift, in one bundle! After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. Make or break relationships to discover one of eight suspenseful endings in this interactive sci-fi thriller movie from Wales Interactive. Late Shift is a high stakes FMV crime thriller. After being forced into the robbery of a lucrative auction house, mathematics student Matt is left proving his innocence in the brutal London heist. Your choices will have consequences from the very start, right through to the very end. One small decision could change the entire outcome in a choose-your-own-path style gameplay that can lead to one of seven conclusions.