FMV Gore
Wales Interactive are proud to offer you the best FMV gore games all discounted in one bundle! Featuring the new chilling interactive horror release HEART OF THE FOREST! Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!! HEART OF THE FOREST An ill-fated hiking trip spirals into a chilling fight for survival in this interactive psychological horror movie, inspired by centuries-old tales of vengeful spirits from Germany’s Black Forest. DEAD RESET Trapped in a terrifying death-loop, surgeon Cole Mason is kidnapped and brought to an underwater facility, forced to operate on a patient to extract an evolving parasitic horror. Dead Reset is a blood-soaked interactive horror, where each death brings you closer to the truth. BLOODSHORE Bloodshore is an interactive action movie about a televised battle royale between high-profile streamers, entertainers and death row inmates. You control the fate of Nick, a washed-up actor who fights for a life-changing cash prize. THE BUNKER The Bunker is an award-winning interactive horror movie. You are John, born underground the day the bombs fell, now alone and trying to survive. But when an alarm goes off, a catastrophic chain of events begins. Unlock the dark secrets of your past as you try to escape The Bunker. THE COMPLEX After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. Make or break relationships to discover one of eight suspenseful endings in this interactive sci-fi thriller movie from Wales Interactive.