Dying Light Collection
The Dying Light Collection contains: Dying Light Essentials Edition Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Discover the ultimate zombie franchise with the Dying Light Collection! Explore vast open worlds, engage in creative combat and experience the duality of night and day. Dying Light Essentials Edition Start your adventure in this post-apocalyptic world ruled by zombies. Featuring an additional game mode, two extra quarantine zones, and much more, this edition takes the gameplay experience to a whole new level. And with the free Retouched Update, you can enjoy enhanced visuals, a remastered soundtrack, and graphical improvements. Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Filled with digital goodies, the Digital Extras Edition gives you the full Dying Light 2 Stay Human experience and more! Enjoy Aiden’s story, as well as the ‘Bloody Ties’ DLC, and get a look behind the game with all the extras! Good luck, and stay human!