Clustertruck
ClusterTruck is a new kind of platformer on-top of a speeding highway! Use agility and acrobatics through insane levels in a game of "the floor is lava" on top of unpredictable, speeding trucks! The game only gets harder when dangers such as swinging hammers, lasers and flamethrowers are added! Unlock new abilities like the Grappling Hook, Truck Cannon and Time-Control!