CASE 2: Animatronics Survival
Two years before the attack on the police station, there was a terrible tragedy in the city, which led to the closure of the amusement park. Some believe it was an accident - others, that it was a well-planned act of intimidation. Leaflets about missing people filled the city streets. You play as Jack. He is a man who has lost everything. Soon he’ll have to pay for his crime. The past has finally caught up with him... Try to save him. Features: A well-considered story with its own characteristics; Unexpected situations that will make you think; A lot of different game locations; Use the tablet: watch security cameras, manage and monitor the situation; Solve new puzzles, but look out... they are watching you. Your mission is to survive at any cost! Each animatronic has its own mortal features. Try not to get caught! Be shrewd! Use shelters and move silently. Inattention or too much caution are each swiftly punished.