Bunny Pit Stop / Rogue Raccoon (Bundle)
In Bunny Pit Stop, a clever rabbit mechanic takes charge of the garage. Push cars into place, organize the chaos, and plan each move across 35 puzzles set in three charming biomes. No timers, no stress, just relaxing challenges where logic and creativity lead the way. In Rogue Raccoon, stealth and chaos go hand in paw. Sneak into the city’s toughest museum, leap across traps, and master the boomerang in 30 action-packed stages. It’s all about speed, strategy, and snatching every snack in sight before the alarms catch up. Whether you prefer calm puzzles or thrilling platforming, this bundle gives you both worlds in one package.