Hidden Orchestra Complete Collection
Bring together the cutest orchestras in the complete Hidden Orchestra collection! Hidden Orchestra Complete Collection includes four cozy hidden object games: Shy Cats Hidden Orchestra Shy Cats Hidden Orchestra 2 Shy Dogs Hidden Orchestra Shy Dogs Hidden Orchestra 2 Explore charming cartoon scenes filled with shy kittens, adorable puppies, musical instruments, and carefully hidden surprises. Search every corner, discover the musicians, and bring each orchestra back together one character at a time. As you find hidden cats and dogs, new instruments join the music. Each discovery adds another layer to the song, transforming every level into a relaxing musical experience. The sequels introduce even more surprises. Find hidden keys, open treasure chests, reveal secret instruments, and discover the shyest musician of them all. With 40 delightful levels across four complete games, Hidden Orchestra Complete Collection is a cozy adventure for players who enjoy hidden object games, cute animals, relaxing puzzles, and music. Take your time, enjoy the scenery, and reunite the orchestras!