Lucky Raccoon GamesPuzzle & trivia
Travel with SpotCat around the world and get rid of the Cheddar Mafia, one rat at a time... SpotCat vs The Cheddar Mafia is a thrilling "Find-the-Difference" game series with a hidden object twist. The notorious Cheddar Mafia is spreading chaos across the morld, and only SpotCat can stop them. Explore vibrant, hand-drawn scenes from different countries, spot the subtle differences, and stay sharp—mafia rats can appear when you least expect it. Your mission? Find all 25 mafia rats, solve every scene, and bring justice to the world! Perfect for players who love visual challenges, lighthearted mystery, and clever surprises. The bundle contains 125 levels with 10 differences each, totaling 1250 differences for you to find! Join the hunt. Save the world. Spot every difference!