Forest Runner
🌲 Forest Runner – Run, Jump, Survive! Get ready for nonstop adrenaline in Forest Runner, a fast-paced 2D platform runner that will put your reflexes to the ultimate test! Dodge deadly traps, leap over spikes, and outlast the forest’s endless challenges while chasing the highest score. Features: 🏃 Endless excitement – survive as long as you can in an infinite forest. ⚡ Dynamic difficulty – the further you run, the tougher it gets. 🎭 Play your way – choose between Zombie, Robot, or Girl. 🏆 Compete & conquer – beat your friends and climb the leaderboard. Do you have what it takes to master the forest and become the ultimate runner?