Super Soccer Blast
Kick off! Super Soccer Blast is an arcade-style football game. Grind your way up, improving your soccer moves match after match, to crush your opponents and become the best. It's football with the fast-paced and skilled-based gameplay of over-the-top classic sports games such as International Superstar Soccer. Accessible controls that enable charging and aiming your shots, perform tackles and dashes, shoot lobs and more. Train your precision and reflexes to become a legendary football player. Customize your players from head to toe with a range of cool looks and play against the AI or a buddy in a friendly match with various game modes. Test your skills in different leagues and soccer cups in the World Tour mode. Jump into the grass pitch and have a blast!