Rust Console Edition
Welcome to Rust. The only aim in Rust is to survive - Overcome struggles such as hunger, thirst and cold. Build a fire. Build a shelter. Kill animals. Protect yourself from other players. Those who purchase Rust Console Edition will receive: Rust Console Edition game Future Tools & Weapons skin pack (pre-order bonus only)