Human: Fall Flat + Ice Level
Experience Human: Fall Flat in its entirety. This bundle features the entire game including previously released free levels ‘Dark,’ and ‘Steam’ and the brand-new release ‘Ice’ – a winter wonderland of snowflakes, ice blocks and giant snowballs. Play on your own or with up to seven friends in online multiplayer.