Ice Level
Winter comes to Human: Fall Flat in ‘Ice’. Humans aren’t the only things falling from the sky! They’re joined by beautiful billowing snowflakes that have liberally powder coated a new level set in an alpine resort. Snow and ice create fun, frozen challenges including using ice blocks as platforms and traversing the slopes via ski lift. You and up to seven friends may even find time for a spot of online snowboarding. Just remember what happens to ice if it’s left out in the sun...