Gods Will Fall - Pre-Order
You Are The Last Hope For Humanity The gods’ torturous rule over humanity has lasted for millennia. Bent on cruelty and suffering, they demand to be served with blind worship through an oath of fealty pledged from every man, woman and child. To those who don't submit to the gods’ will; a slow and merciless death awaits. Experience the brutal trials of a venturous band of warriors in their desperate plight to sever the gods’ callous grip on humanity. Every man and woman who can muster a blade, having suffered the brutality of the gods’ reign for too long, will be called upon to form your clan of 8 Celtic survivors and rise up to take on the legions of horrific beasts and minions that dwell in each of the gods’ hellish realms. A personal tale emerges with every decision made. Succeed and see legends born. Fail, and watch lives turn to dust. Pre-order to receive Hunter's Head Gear! The thrill of the hunt runs through the blood of the clan and it is ritual for the trophies seized to be worn proudly and displayed for all to take notice. The hides of 5 exclusive beasts; a wolf, bear, boar, fox and badger are fit to be worn by any warrior and shall act as an emblazoned warning to the gods that the hunt is indeed on. The Hunter's Head Gear is assigned at random in each new game playthrough.