Biomutant Pre-Order Bundle
Pre-Order BIOMUTANT now & get the Mercenary class DLC, a unique combination of perks, in addition to the full game. The Mercenary is a special class loadout playable from start through this DLC only. The Mercenary has dual-wield as a starting ability and is geared up with a classic Katana and the shorter Wakizashi blades to explain it in real-world terms. Simply put, it'll let you experience the world of BIOMUTANT as classic samurai looking warrior from the start.