Security Booth: Director's Cut
The year is 1996 and you’re employed by a science lab called Nova Nexus. You work as a security guard at the front gate to the lab, inside a guard booth. However, tonight it seems something important is happening inside of Nova Nexus and things are... well... a little strange. Your job is simple. you must make sure that only the right authorized personnel are getting into the facility. To do this, when a car arrives at the gates, it is your job to go and talk with the driver and check their license plate. Make sure that the person is on the employee register by finding the license plate on the register. If the person is not on the register you must tell them to leave. Make sure to only open the gates to employees and keep the gate closed at all times.