The Jackbox Party Trilogy
Great news! The greatest collections of party games have been bundled into one gigantic deal! For one great price, The Jackbox Party Trilogy gets you each of The Jackbox Party Packs, which are sure to turn your next party or family gathering into a real giggle-fest. You don’t need a bunch of controllers to join the fun. All of our games are played using any internet-connected devices, like phones, tablets or laptops, as controllers! The only things your guests need are a device and a sense of humor! Unfortunately, they can’t buy the latter. From The Jackbox Party Pack: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud From The Jackbox Party Pack 2: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. And from The Jackbox Party Pack 3: Trivia Murder Party Guesspionage Tee K.O. Fakin’ It Quiplash 2 With all these games, you’re going to need a lot more parties and a lot more friends! NOTE: All games are in English and are local multiplayer.