Among Us
Play with 4-15 players online or via local WiFi as you attempt to prepare your spaceship for departure, but beware as one or more random players among the Crew are Impostors bent on killing everyone! Originally created as a party game, we recommend playing with friends at a LAN party or online using voice chat. Enjoy cross-platform play between mobile and PC.