Real Farm - Premium Edition
Pull on your boots, fire up your tractor, and start your ‘Real Farm’. Go from farmhand to agricultural A-list in career mode, or cultivate the role of an established farmer in free mode. With two maps, you get to explore the American -and West European country side. Acquire land, manage staff, crops and animals, and drive powerful farm vehicles while you grow your reputation as you go.