Mens Sana InteractiveFamily & kids
Travel through time and explore two distinct island puzzle experiences! In Dolmenjord - Viking Islands, organize Viking villages following logical placement rules to help settlers expand their domain. In Island Cities, relax with charming 3D dioramas by swapping city blocks like a jigsaw puzzle. No timers, no pressure—just the joy of arranging islands and watching them come to life! Features: 🛶 Dolmenjord - Viking Islands: - Arrange Viking settlements with logic-based mechanics - 60 levels set across 4 different climates - Casual mode with hints for a relaxing experience 🏙️ Island Cities: - Swap blocks to restore vibrant island towns in a 3D jigsaww puzzle - 20+ diorama-like islands with a charming aesthetic - Free camera control to enjoy every angle Immerse yourself in a world of peaceful puzzles, from ancient Viking villages to modern cityscapes!